Powerwalk

27 Maj

Jag som brukade träna och hot yoga mest hela tiden förr har tappat träningen helt. Det beror ganska långt på en sak, och det är min graviditet. Jag mådde så förfärligt illa från januari till början av april i år att jag knappt kunde tänka klart, för att inte tala om att träna. Min träning har bestått av vattengymnastik för gravida en gång i veckan, och nu är den också slut. Och jag har börjat sakna den där träningen så otroligt mycket, så nu skall jag ta tag i saken. Jag började med Powerwalk idag. Och det var fint som vanligt.

Kommentera

