Dagens brekkare

21 Maj

Engel har som sagt öppnat igen efter renovering och till min stora besvikelse har de förnyat menyn. Ingen Engels egen brekkare fanns kvar!

Det fanns En ”Paris” brekkare som innehåll en latte, juice och en croissant som Maria beställde. Och sedan fanns det bacon och äggröra som jag beställde (innehöll bacon, äggröra, salladsblad, stekt tomat, rostat bröd+te/kaffe och juice). På listan fanns också någonsorts myslivariant av brekkaren. Jag måste säga att jag är besviken.

Vi delade på en fruktsallad, som såg riktigt god och lovande ut! Men tyvärr, det var riktigt slemmigt och sockerspadigt efter de färska frukterna på toppen.

Jag blir så ledsen att min favoritplats för sena brekkaren inte är alls lika bra som förr. Buu.

Kommentera

