Förvrängd kroppsbild?

11 Maj

Alltså jag vet inte.

Hjälp mig lite här nu. Jag tror definitivt jag lider av förvrängd kroppsbild eftersom jag gång på gång hör ”No, eihän se ees näy” om man mage. Det är helt okej om den inte syns. Men jag vägrar liksom godkänna att jag skulle ha varit såhär tjock förr.

Så jag tar nu då foton till hjälp. Är det faktiskt i mitt huvud? Jag är ganska säker på ett nej. Men vad vet jag. Kanske det bara är mitt huvud som spelar mig ett spratt och jag faktiskt har en platt mage när jag går in i vecka 23.

Före

Efter

6 svar to “Förvrängd kroppsbild?”

  1. Kipa 11 maj, 2011 den 11:31 #

    No men hej nu har du ju klart o tydligt en baby masu nu! Den som inte ser skiljnad så käynti optikolla vois auttaa… =)

    • pompolina 12 maj, 2011 den 06:41 #

      Nå det var det jag tänkte! Mera glasögon åt folket!

  2. Linda 12 maj, 2011 den 02:11 #

    Det där är en av dedär wakiokommenttin! Masun e ju hur wacker som helst! O ja menar att det är werkligen en babymage o inte grillkorvsmage! Kram

    • pompolina 12 maj, 2011 den 06:42 #

      Haha, nå vad som e vackert kan man ju vara olika åsikt över 😀 Men tack ivarjefall ;D Kram!

  3. hemmamami 13 maj, 2011 den 11:01 #

    Nå verkligen en baby-mage, och en otroligt vacker sådan! 🙂 Njut, tiden går så snabbt att du snart redan saknar kulan!

    • pompolina 15 maj, 2011 den 07:28 #

      Tack, det skall jag göra!

Kommentera

