Från New York

5 Maj

Fick en tröja från NY som ja tycker jätte mycket om.

Abercrombie&Fitch.

För tillfället är den dock lite spänd.

8 svar to “Från New York”

  1. Göran 6 maj, 2011 den 02:27 #

    tosi kiva!

    • pompolina 6 maj, 2011 den 09:47 #

      Jag vet!

  2. Göran 6 maj, 2011 den 03:13 #

    den e fin!

    • pompolina 6 maj, 2011 den 09:48 #

      Jo, köparen har lika bra smak som jag.

  3. hemmamami 6 maj, 2011 den 09:33 #

    Jee, första masu-bilden! Hurraa!! 🙂

    • pompolina 6 maj, 2011 den 09:49 #

      🙂 tänkte faktiskt inte ens på det… Har publicerat flera magbilder på min lösenordsskyddade blogg tidigare nämligen. Men, kanske jag måste sätta ihop ett inlägg av vårens magar vid något skede. Jo, det skall jag nog göra.

  4. M 6 maj, 2011 den 09:25 #

    Fin tröja, du får ha den sen när typen inte bor i magen mer…Ha en bra helg!

    • pompolina 6 maj, 2011 den 09:51 #

      Tack, fast den går nu bra att ha om man inte har den knäppt! Men jo, annars får jag väl vänta lite. Men det är ju bara 4,5 månader så d ska nog gå bra 😀

Kommentera

