Spikrakt

24 Apr

Jag brukar använda min plattång enbart till att locka mitt hår, eller böja topparna. Aldrig att jag skulle använda den till det som man egentligen skall göra: platta håret. Om vi nu bortser från den skadade ställningen och koncentrerar oss på håret på bilden som min frissa plattade efter att ha färgat bort utväxten så är det ju helt okej med rakt och hår också.

2 svar to “Spikrakt”

  1. Linda 24 april, 2011 den 08:41 #

    nO Kyllä, beauty!

    • pompolina 25 april, 2011 den 12:06 #

      🙂

Kommentera

