Kokomo

16 Apr

Träffade Siiri för en liten bit mat på Kokomo på Nylansdgatan. Jag tycker inte det är något som ni behöver testa på. Först kunde jag inte bestämma mig om stället var lite kul med sin speciella inredning eller bara osmakligt med personalen som bar hawaiiskortor. Jag kom fram till att det nog var det senare, inte minst tackvare musiken som spelades.

14 euro för en sallad (salladsblad, lite mera salladsblad, två sivor gurka, några nötter, några tärningar honungsmelon och lite höna). Chockladkakan som vi åt till efterrätt (eftersom båda fortfarande var hungriga efter salladen) var däremot god. Men ja, jag tror faktiskt inte att jag kommer att besöka stället igen.

Kommentera

