Besvikelsen

2 Apr

Har jag tappat touchen helt, eller finns det andra också som tycker att det inte riktigt finns något i den gula katalogen? Vad finns där som man vill ha egentligen?

4 svar to “Besvikelsen”

  1. Krista 2 april, 2011 den 07:10 #

    I know, juba just m Mira om samma grej..bara basic grejer o int ngt speciellt överhuvudtaget..konstigt också m ett minimalt utbud av flyg..i slutet av katalogen!?
    Puss puss ❤

    • pompolina 3 april, 2011 den 07:24 #

      Kolla samma med just de där flygen!! Vitsi vad konstigt… Men lika bra, har inte alltför många guldpengar i min plomsa…

  2. Linda 3 april, 2011 den 07:06 #

    Jag blew också lite förundrad på deras utbud om flygen.. wtf? det är ju kanske bland de populäraste som folk går efter..
    Annars så hitta ja bara också basic stuff o smått extra (som man pårikit int behöver men sku wa kiwa). För ungarna finns det nog lite för myky också.

    • pompolina 3 april, 2011 den 07:26 #

      Faktiskt! Nå men bra, shoppa på du då 😀 Jag är egentligen riktigt nöjd att det inte fanns riktigt något för mig att shoppa.

Kommentera

