Skurkar på syrrans garderob

21 Mar

Jag måste säga att jag mestadels haft rätt bra erfarenheter tidigare med syrrans garderob. Nu på senaste tiden däremot tycker jag det börjat funka sämre. Dels det att folk ”köper” saker och när allt är klart och man skall iväg och posta sakerna så kommer det ett mail med: Nå int tar jag det.

Och nu har jag ett fall då jag inte fått in någon betalning för det jag skickat iväg. Jag har inte enbart misst plagget utan också postkostnaden. Personen svarar inte på e-post med uppmaning att betala. Har ni varit med om detta? Har ni anmält det? Och vart isåfall?

Edit: Nu har jag fått min betalning!

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: