Hmm

8 Feb

Jag försöker få någon ordning på den här bloggen men hur jag än följer instruktionerna så blir det inte som jag vill. Väldigt störande det här. Ge mig några dagar.

3 svar to “Hmm”

  1. Linda 8 februari, 2011 den 09:48 #

    Jag diggar inte heller det här!!!

    • pompolina 9 februari, 2011 den 09:19 #

      Jag är nog så sur på att det hette att man inte behöver göra annat än flytta sin länklista… Annras bara försvann headern, presentationen, profilbilden, och dessutom har det försvunnit bilder från inlägg! Och dom där jävla widgets inställningarna funkar int. Grrr. Jag funderar på allvar att byta blogg.

  2. Linda 9 februari, 2011 den 03:32 #

    Jep. I get you. Det här werkar wara helt crap, det war så bra före ändringen.. hmpf.;(

Kommentera

