Smoothie

27 Jan

Nåja, äntligen tog jag min blender i bruk! Skulle såklart fota min ananas-mango-apelsinjuice skapelse men hade nästan sörplat i mig den innan jag hann fota. Vad är ert godaste recept på smoothies?

 

8 svar to “Smoothie”

  1. christa 27 januari, 2011 den 06:45 #

    Tropiska fruker piltti med banan och vanilj youghurt! Supergott & fräsht! Man kan också lämna bort bananen om man vill, och byta bort pilttin mot te.x blåbär, haha, jag har ganska många favoriter 😀

    • pompolina 27 januari, 2011 den 10:24 #

      Tack för tipset! Skall testa fast utan banan för det tycker jag inte om 🙂 Har faktiskt funderat på det där med att slänga i en piltti!

  2. Linda 27 januari, 2011 den 08:07 #

    Blåbär, appelsinjuice och/eller fruktjuice rocks, simple and good!

    • pompolina 27 januari, 2011 den 10:25 #

      Det vill jag ha! nam!

  3. M 27 januari, 2011 den 09:30 #

    En halv banan, blåbär, naturelljogge och lite vaniljsocker och vehnälesen! Mumselimums! Mango e åxå gott!

    • pompolina 27 januari, 2011 den 10:26 #

      Mmm, skall byta bananen mot mango och köra den här också!

  4. martina.peppar.fi/blog 27 januari, 2011 den 10:37 #

    Naturell jogurt + lite havregryn/linfrön + blåbär + äppelmos/hallon/jordgubbe/mangoJa lite vad som helst 🙂 men äppelmos ger en kiva smak. Med banan och kanel smakar det lite juligt! Att blanda med juice, eller mjölk istället för jogurt e gott om man int vill ha en så mättande smoothie

    • pompolina 28 januari, 2011 den 05:30 #

      Tack, nu har jag ju en massa tips! Äppelmos låter super!!

Kommentera

